lördag 1 juni 2013

Update - M24KC - 12 timmar kvar

Det är 12 timmar kvar när jag lämnar klubben för att sova i min egna sköna säng hemma. Deltagarna har då en lång natt kvar att paddla i kanalen och många av dem börjar känna av de många mil de paddlat.

Sam Houlder har inte varit inne i klubb-huset på hela dagen och tydligen planerar han att inte komma in på 24 timmar. Annars håller Pitor, Jacob och Jan fortfarande ställningarna. Kazimierz Rabinski, från Polen har även han gått bra under tävlingen och sa att han kände sig pigg när jag pratade med honom.


Denne norrman (Sam Houlder) har ännu inte varit inne på klubben och enligt utsago från hans norska kollegor kör han för att vara ute 24 timmar




Jan Seremet från Danmark, har paddlat lång och verkade förvånande pigg & fräsch när jag snackade med honom för några timmar sedan. 

Jacob Fröslee Jonsson, från Malmö, gör som vanligt, sitt allra yttersta för att paddla så långt som möjligt. I år i en surfski från Zedtech

Malmö långfärds egen sektionsledare, Peter, i ny hatt, deltar som vanligt i M24KC

Rulle-Rolf, från Norge, är här i år igen. Alltid glad!


Piotr Rosada från Polen paddlar snabbt (och långt) även i år.

Caroline Ellberg & Katarina Forsberg i OC2, har gjort noggranna förberedelser och satsar i år på 12 mil

Drakarna kör även i år en outrigger och satsar på att nå 12 mil

Ett väldigt roligt inslag som är nytt för i år - SUP. 

Monika, som hållit i trådarna för support-teamet, hotar mig med kniven ;)

/Viktoria

Inga kommentarer: